Hoogtepunten in 2014

Terugblikken en vooruit kijken, dat was het onderwerp van het laatste schrijfcafé van 2014. Het gaf mij de mogelijkheid ook eens stil te staan bij alle successen en leermomenten van dit jaar voor Akina Art Projects.

Want, wat een leuke opdrachten en projecten stonden er in mijn agenda.
Ik verzorgde maar liefst 4 keer het zelf geïnitieerde Schrijfcafé CACAO die goed bezocht werden en me de moed gaven er in 2015 mee door te gaan.

Ik werkte steeds meer mee aan projecten bij kunstinitiatief DE CACAOFABRIEK, wat resulteerde in een opdracht als project/directie-assistent voor een vast aantal uren per week in 2015.

Samen met Sanne Schepers verzorgde ik een workshop Opvallen met je Sollicitatie, wat mijn eigen blik op solliciteren weer opende.

Tijdens de Dutch Design Week verzorgde ik rondleidingen voor prijswinnaars van het Eindhovens Dagblad, wat erg enthousiaste reacties opleverde.

Sinds april schrijf ik voor Mestmag.nl, wat me veel leuke contacten opleverde in cultureel Noord-Brabant. Bijna maandelijks verscheen er een artikel of interview van mijn hand op de website.

Samen met Wanda Hendrickx startte ik een cursus en workshopsreeks Filosoferen over Kunst. In dit kader gaven we een top rondleiding in de Kasteeltuin, een gezellige workshop aan een vriendengroep en vanaf januari een maandelijke workshop bij Volksuniversiteit Helmond.

Ik vergeet vast nog een heleboel, maar deze dingen sprongen er voor mij bovenuit.
2014 zorgde voor veel plannen om in 2015 uit te werken, dus volg mijn website en facebookpagina en blijf op de hoogte!

Geef een reactie

