Een nieuw seizoen, een nieuw thema

De koudere dagen luiden voor mij een nieuwe ‘opdrachtperiode’ in.

Van november tot en met maart werk ik als projectassistent Toegankelijkheid voor de Rijksdienst voor Cultureel Erfgoed. Inmiddels mijn meest trouwe opdrachtgever.
Als projectassistent zal ik meewerken aan de marketing van Het Virtueel Armandomuseum, en aan de productie van een telefoon applicatie (App) die een wandeling door een bepaald gedeelte van Amsterdam toont. Tijdens de wandeling kan bij verschillende gebouwen en locaties informatie opgevraagd worden, vragen beantwoord worden etc. Deze app is gebouwd door Seven Scenes, en wordt reeds door verschillende musea gebruikt. De wandeling en de informatie hiervoor wordt beschikbaar gesteld door 5 Amsterdamse musea en RCE.

Daarnaast ben ik met verschillende partijen aan het brainstormen over een evenement in Helmond.
De gemeente is enthousiast, wat een flinke boost geeft. Een leuk, maar druk vooruitzicht dus!

Geef een reactie

