Akina in de media

Twee dagen geleden maakte ik mijn radiodebuut. Als onderdeel van het programma Tegen de stroom in -van Wim Maasakkers- bij omroep Helmond, nam ik deel aan een kettinginterview. Afgelopen week zat Saskia, eigenaresse van kuculemu, in de studio en zij heeft mij opgegeven.

We spraken onder andere over de toegankelijkheid van beeldende kunst en leegstaand erfgoed. Ik mocht twee muzieknummers meenemen en koos voor Madeleine Peyroux en Room Eleven. Het was erg leuk, en het klonk ook niet verkeerd. Het is gek om je stem op de radio te horen, maar het viel me erg mee. Ik krijg een dezer dagen een cd met de uitzending. Als het lukt plaats ik dit op de site.

Daarnaast staan Akina Art Projects en mijn werkzaamheden voor de Open Atelier Dagen binnenkort in het Zondagsnieuws. Tessa Chatrou van Textvast heeft me geïnterviewd over de invulling die BRON geeft aan de OAD. Een leuk gesprek en hopelijk ook een leuk artikel!

Geef een reactie

